عاشقان قدس

درخواست برای تشکیل ارتش اسلامی علیه اسراییل

عاشقان قدس

درخواست برای تشکیل ارتش اسلامی علیه اسراییل

(شوخی نیست...!) در کرمان

از ۲۶ دی لغایت ۱ بهمن جاری 

 چهارراه طهماسب اباد- نگارخانه شاهرخی کرمان  

ساغات بازدید : ۸ الی ۱۲ و ۱۶ الی ۱۹:۳۰

عکسهای جنگ 22 روزه غزه در نگارخانه شاهرخی کرمان

کرمان - خبرگزاری مهر: دبیر موسسه فرهنگی و مطالعاتی آستانه افق کرمان از برگزاری نمایشگاه عکس و کاریکاتور به مناسبت سالروز جنگ 22 روزه غزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در کرمان، ایمان غیاثی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت پیروزی مردم غزه در جنگ 22 روزه غزه نمایشگاه عکس و کاریکاتور غزه در نگارخانه شاهرخی کرمان گشایش یافت.

وی بیان کرد: این نمایشگاه با عنوان "شوخی نیست" همزمان با سالروز پیروزی مردم غزه در جنگ 22 روزه آغاز بکار کرده است و بازدید از این نمایشگاه به مدت یک هفته برای عموم آزاد است.

غیاثی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه هزار کاریکاتور و همچنین 50 عکس از هنرمندان داخلی و بین المللی به نمایش گذاشته شده است.

دبیر موسسه فرهنگی و مطالعاتی آستانه افق کرمان عنوان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه پرداختن به اوج جنایات رژیم جنایتکار صهیونیستی در جنگ غزه و همچنین نشان دادن ماهیت افکار پلید و جنایتکارانه این رژیم غاصب و در مقابل بازگو کردن اوج اقتدار مردم غزه و مقاومت 22 روزه در مقابل غیر انسانی ترین جنایات است.

وی اضافه کرد: در جنگ غزه بیش از دو هزار نفر زخمی و شهید شدند اما مردم این منطقه در کنار حماس با تمام وجود مقابل رژیم غاصب اسرائیل مقاومت کردند.