عاشقان قدس

درخواست برای تشکیل ارتش اسلامی علیه اسراییل

عاشقان قدس

درخواست برای تشکیل ارتش اسلامی علیه اسراییل

مجمع خبرنگاران حامی قدس در کرمان آغاز به کار کرد

دبیر موسسه فرهنگی و مطالعاتی آستانه افق گفت: مجمع خبرنگاران حامیان قدس شریف به عنوان نخستین گروه با حضور خبرنگاران با مرکزیت کرمان برای مبارزه با صهیونیسم بین‌المللی آغاز به کار کرد.  
ایمان غیاثی" روز یکشنبه در این رابطه افزود: با توجه به اینکه در کشور هیچ مرجع منسجمی برای سازماندهی، هماهنگی اصحاب رسانه در این مورد وجود ندارد، این مجموعه خبری به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های معاونت سیاسی و راهبردی موسسه افق با مرکزیت استان کرمان راه‌اندازی شد.
وی ادامه داد: موسسه فرهنگی مطالعاتی آستانه افق نهاد غیردولتی در مرکز و جنوب شرق کشور است که با هدف مبارزه همه جانبه با استعمار و تفکر صهیونیسم بین‌الملل، تبلیغ و ارتقای سطح فرهنگ مهدویت از دو سال گذشته تاسیس شده است.
غیاثی با اشاره به هجمه و فعالیت همه جانبه رسانه‌های وابسته به استعمار و حامیان رژیم اشغالگر قدس گفت: عمده فعالیت مجمع خبرنگاران در راستای حمایت رسانه‌ای منسجم از انتفاضه فلسطین و مقاومت اسلامی است.
وی اظهار داشت: ایجاد وحدت رویه در میان رسانه‌ها و خبرنگاران در مورد اتخاذ سیاست راهبردی متناسب برای بیان حقایق به صورت شفاف، سریع و مستند از دیگر اهداف تشکیل مجمه خبرنگاران حامی قدس به شمار می رود.
وی استفاده از ظرفیت‌های خبری و ایجاد فضاسازی و جریان‌سازی رسانه‌ای با موضوع مبارزه با صهونیست و ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار در سطح رسانه‌ها را از مهم‌ترین علل تشکیل مجمع خبرنگاران حامی قدس دانست و گفت: در چشم‌انداز و برنامه‌‌ریزی‌های پیش رو مجمع، سیاست‌گذاری در مورد راه‌اندازی و تاسیس مجمع خبرنگاران حامی قدس شریف در سطح جهانی دیده شده است.
دبیر موسسه فرهنگی و مطالعاتی آستانه افق با اشاره به لزوم افزایش سطح آگاهی اصحاب رسانه از سیر تحولات و وقایع فلسطین از طریق برگزاری سمینارها و دوره‌های آموزشی اظهار داشت: سعی شده، با تفکر جدید و خلاقانه برنامه‌های مجمع را برای بازخورد مناسب در سطح جامعه به پیش برده و از کارها و تفکرات کلیشه‌ای پرهیز کنیم، زیرا در زمان فعلی دشمن از روش‌های نوین برای پیشبرد اهداف خود بهره می‌برد.
غیاثی ادامه داد: با وجود ظرفیت‌های بالقوه رسانه‌ای در کرمان هسته اولیه مجمع خبرنگاران حامیان قدس شریف در کرمان شکل گرفته است و اطلاعات بیشتر و نحوه عضویت در این مجمع به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد