عاشقان قدس

درخواست برای تشکیل ارتش اسلامی علیه اسراییل

عاشقان قدس

درخواست برای تشکیل ارتش اسلامی علیه اسراییل

نقش رژیم های عربی در دزدی دریایی صهیونیستها (گزارش)

در یک مساحت بسیار کوچک از سواحل دریای مدیترانه به نام باریکه غزه یک ونیم میلیون نفر انسان فلسطینی در نقطه ای که گفته می شود بیشترین تراکم جمعیتی کره خاکی را در خودجای داده، زندگی می کنند.

  اما این تمام ماجرا نیست؛ بلکه غزه حدود چهار سال است که تحت شدیدترین محاصره وتحریم های اسرائیلی وعربی نیز قرار دارد ودر مقابل اهالی این منطقه پنج سالی است که با گوشت وخون خود دراین منطقه که غزه نام دارد پیروزی هایی را نه تنها عیه رژیم صهیونیستی بلکه علیه عرب ها وتمامی وجدان های خواب جهان به ثبت می رساند.

      در این میان، خواب وجدان رژیم های عربی از دیگران عمیق تر است ، این مسئله را ماجرای دزدی دریایی صهیونیستها در آب های بین الملل به اثبات رساند.

      زمانی که شصت وپنج انسان بیدار از کودک یک ساله تا پیرمرد هشتاد وچند ساله برای شکستن محاصره بزرگترین زندان جهان عزم خود را جزم کرده اند وبا ناوگانی از چند کشتی  مملو از اسباب بازی ، ویلچر ولوازم التحریر به سوی غزه رهسپار شدند ، شبکه های عربی وبخصوص عربستان همچنان شو ها  و فیلم پخش می کردند ، وشبکه های خبری آنها البته سقوط وصعود سهام را دنبال می نمودند.

      حتی بعد از آنکه نقاب از چهره صهیونیستها برداشته شد، ونظامیان صهیونیست ده ها بی دفاع را در وسط دریا ودر آب های بین المللی به خاک وخون کشیدند، نیز تاثیری بر عمق خواب وجدان رژیم های عربی نگذاشت.

      به گفته یکی از کارشناسان عرب،  جای تعجب نیست که صهیونیستها دست به جنایت بزنند. انها طی چند دهه گذشته نشان داده اند که هیچ حس انسانی ، بشر دوستانه ، اخلاق مدارانه وحتی مذهبی ودینی  ندارند، وهیچ چیز نمی تواند مانع از خوی ددمنشانه آنها باشد؛ اما همسویی عرب ها با آنها در ارتکاب جنایتی علیه همزبانان ، هم قومیت ها وهم کیشانشان جای سئوالی بسیار بزرگ دارد.

      وقتی کشورهای عربی که خود را ذیربط وذی نفع در مشکل فلسطین اعلام می کنند، (یا حداقل چنین ادعایی دارند) واکنشی به مراتب کمرنگ تر از مواضع هم پیمانان رژیم صهیونیستی همچون نیکولا سارکوزی ، وآنگلا مرکل داشته اند ، چه توقعی می توان از آینده حمایت این رژیم ها از مسئله فلسطین داشت.

      ناوگان آزادی نشان داد که مردم وافکار عمومی جهانی به مرحله بیداری رسیده است، گرچه رژیم های عربی حاضر به بیدار شدن نیستند؛ اما اگر صهیونیستها اعتراف می کنند که زیان ها وتبعات سنگین این دزدی دریایی گریبان آنها را خواهد گرفت، به طور حتم این تبعات برای رژیم های عربی بسیار بدتر وگسترده تر خواهد بود؛ زیرا افکار عمومی امروز آنها را دیگر شریک جرم نمی داند، بلکه عامل اصلی معرفی می کند.

      گروه تحلیل شبکه ندای قدس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد