عاشقان قدس

درخواست برای تشکیل ارتش اسلامی علیه اسراییل

عاشقان قدس

درخواست برای تشکیل ارتش اسلامی علیه اسراییل

هارپ چیست؟

هارپ (HAARP) یک پروژه تحقیقاتی است که در ظاهر برای بررسی و تحقیق درباره لایه ی آیونوسفیر (Ionosphere)  و  مطالعات معادن زیر زمینی (با استفاده از امواج رادیویی ELF/ULF/VLF) تاسیس شده است. ولی در واقع "پروژه ای با تکنولوژی جنگ ستارگارن"  به منظور  کامل کردن یک سلاح جدید پایه گذاری گردیده است.  توضیح آنکه: جنگ هایی که از  امواج "رادیویی"، "لیزر" و "نیروی مغناتیس" برای صدمه به نیروی مقابل استفاده کند به جنگ ستارگان معروف است و این اسم را از فیلم  Star War گرفته اند)

.... 

اصولا امواج آنتن ها پس از اصابت به آیونوسفیر و بازگشت به زمین قادر اند نه تنها به عمق دریا بروند بلکه فرا تر رفته و به اعماق زمین نیز وارد میشوند و عملکرد آن بمانند "رادیو ترموگرافی" (Radio Thermography) است که امروزه ژئولژیست ها برای  اکتشافات مخازن مختلف شامل گاز و نفت استفاده می کنند.  وقتی یک موج کوتاه "رادیو ترموگرافی" به داخل زمین فرستاده میشود به لایه های مختلف برخورد کرده و آن لایه ها را به لرزه می آورده و از لرزش صدایی با فرکانسی مخصوص تولید و به سطح زمین باز میگرداند و ژئولژیست ها از صدای بازگشتی قادرند مخازن زیرزمین را شناسایی کنند.

با این تفاوت که رادیو ترموگرافی سیستمی است که با قدرتی به کوچکی ٣٠ وات لایه های زیر زمینی را به لرزه درمی آورد و حال آنکه هارپ سیستم فوق الاده پیشرفته تری است که همان لایه های زمین را می تواند با استفاده از قدرتی برابر با ١,٠٠٠,٠٠٠,٠٠٠ (یک میلیارد)  تا ,١٠,٠٠٠,٠٠٠,٠٠٠ (ده میلیارد) وات بلرزاند! بدیهی است که هر چقدر قدرت امواج بیشتر می شود, تاثیراتش بر روی آیونوسفیر و اثرات ذره بینی آن بالاتر می رود. هدف از استفاده از این قدرت چیست؟

ادامه مطلب ...

آماده باش صهیونیستها در دومین سالگرد ترور مغنیه

همزمان  با فرا رسیدن دومین سالروز ترور "عماد مغنیه " یکی از رهبران برجسته حزب الله لبنان ، نیروهای رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش درآمدند.
به نقل از منابع خبری ، این در حالی است که رسانه ها و مقامهای صهیونیستی تلاش می کنند تا برای فرار از این نگرانی به جنگ روانی علیه حزب الله و نوار غزه روی آورند و از اینرو تحلیلگران سیاسی تهدیدات رژیم صهیونیستی برای حمله به غزه و نیز جنوب لبنان را در این راستا ارزیابی می کنند.  این در حالی است که " یوسی بیلید " وزیر مشاور کابینه رژیم صهیونیستی که پیشتر مسئولیت فرماندهی منطقه شمال اسرائیل را برعهده داشت نسبت به جنگ اسرائیل با حزب الله لبنان هشدار داد. محافل خبری این اظهارات را نوعی جنگ روانی دانستند که نشان دهنده نگرانی شدید صهیونیست ها از انتقام جویی حزب الله لبنان است. بیلید گفته بود که شرایط دو طرف به گونه ای است که وضعیت را به سوی جنگ پیش خواهند برد. وی گفت که تنها مساله زمان مطرح است که من نمی دانم این جنگ  چه وقت رخ خواهد داد. وی افزود : من مطمئن هستم که این جنگ رخ خواهد داد.                                این در حالی است که شیخ نبیل قاووق ، مسئول حزب الله در منطقه جنوب لبنان ، تهدیدات روز افزون صهیونیست ها را درباره حمله مجدد به لبنان  ناشی از نگرانی مقامات تل آویو از فرارسیدن دومین سالروز ترور عماد مغنیه فرمانده نظامی برجسته این حزب دانست. حزب الله لبنان بعد از ترور مغنیه متعهد شد دیر یا زود انتقام خون وی را از صهیونیست ها بگیرد. 
  قاووق گفت " دشمن می داند که خون شهید مغنیه در رگ جوانان حزب الله جاری است و تا شکست قطعی صهیونیست ها دست از مقاومت بر نمی دارند." شهید مغنیه ، دوازدهم فوریه سال 2008 درپی انفجار یک خودروی بمبگذاری شده در دمشق ترور شد و حزب الله ، دستگاه های امنیتی و جاسوسی اسرائیل را مسئول ترور وی دانست.