عاشقان قدس

درخواست برای تشکیل ارتش اسلامی علیه اسراییل

عاشقان قدس

درخواست برای تشکیل ارتش اسلامی علیه اسراییل

رویوران: اعتراضات علیه اسراییل از مرحله فردی و غیر رسمی به جهانی

رییس کمیسیون سیاسی و بین الملل جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت : بیش از سه سال از محاصره غزه می گذرد و شاهد واکنش های گوناگون جهانی بوده ایم ابتدا این واکنش ها فردی بود ولی در حدود یکسال اخیر و ادامه اعتراضات بین المللی این واکنش ها به ناوگان آزادی منجر شد و این موضوع نشان از گسترش این واکنش ها و اعتراضات جهانی به رژیم صهیونیستی است .

 

در نشستی با عنوان "امام و آرمان فلسطین" که صبح امروز که در محل دفتر خبرگزاری قدس (قدسنا) با حضور خبرنگاران داخل برگزار شد حسین رویوران با اشاره به حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به ناوگان آزادی که حامل کمک های انسان دوستانه به مردم غزه بود، تصریح کرد: در ناوگان آزادی که شامل 5 کشتی  می شد حدود 750 نفر از بیش از 40 کشور دنیا حضور داشتند این تعداد و تعدد کشور ها نشان از یک اجماع بین المللی در برابر اسرائیل است . رویوران افزود: در بعد حقوقی هم روز گذشته جنایتی بزرگ، رژیم صهیونیستی و غرب را به چالش کشید زیرا در قوانین بین المللی فقط حریم 12 مایلی ساحل هر کشور تحت حاکمیت آن کشور است ، ولی روز گذشته جهان شاهد بود که رژیم تجاوز گر اسرائیل بدون رعایت این قانون با گذشت از حریم 12 مایلی به فاصله 91 مایلی دریا یعنی آبهای آزاد تجاوز کرده و افرادی را به عنوان گروگان دستگیر کرده که از لحاظ بین المللی غیر قابل تحمل است .

این کارشناس مسائل خاور میانه ادامه داد : در حال حاضر مهمترین ویژگی رسانه های خبری پخش زنده اخبار است  و این موضوع را در جنگ غزه شاهد بودیم که به جنگ در مقابل  دوربین هم معروف شد . رژیم صهیونیستی با استفاده از هالیوود و رسانه های تحت نفوذ خود سعی دارد هولوکاست را زنده نگه دارد و با استفاده از همین دستاویز از دولت های غربی باجگیری می کند این باجگیری شامل پول ، سلاح و حمایت های سیاسی می شود ، ولی جنگ 22 روزه باعث یک رسوای برای اسرائیل شد و نشان داد که اسرائیل یک جنایت کار جنگی است نه یک قربانی .

رییس کمیسیون سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین در ادامه افزود : بیداری ملتها در برابر جنایات اسرائیل در سالهای اخیر رشد زیادی داشته به عنوان مثال سال گذشته خبرنگار سوئدی  فیلمی را منتشر کرد که این فیلم در سال 1992تهیه شده بود و پس از گذشت هفده سال فضای بین المللی را برای پخش آن مناسب دید و زمانی که اسرائیل از دولت سوئد خواست که بوستروم را تنبیه کند دولت سوئد از این خبرنگار تقدیر کرده و او را مورد تشویق قرار دادند .

رویوران در پایان گفت : بیداری ملتها به بیداری دولت ها منجر شده است.  دولت ترکیه که زمانی هم پیمان نظامی اسرائیل بود امروز یکی از مخالفین این رژیم محسوب می شود. در انگلستان جمعی از قضات سران اسرائیل را محاکمه کرده و برای آنان حکم صادر می کنند حقوقدانان بین المللی در غرب از این رژیم شکایت می کنند و دولت اسرائیل دیگر حتی مورد حمایت لابی های صهیونیست در امریکا هم قرار نمی گیرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد