عاشقان قدس

درخواست برای تشکیل ارتش اسلامی علیه اسراییل

عاشقان قدس

درخواست برای تشکیل ارتش اسلامی علیه اسراییل

درخواست برای تشکیل ارتش اسلامی علیه اسراییل

دبیرخانه انجمن بین المللی ضد صهیونیستی مستقر در تهران با صدور بیانیه یی اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در تجاوز به ناوگان بین المللی آزادی غزه را محکوم  و خواستار مقابله جدی جهان اسلام علیه این رژیم شد.

در این بیانیه که نسخه یی از آن در اختیار خبرگزاری قدس (قدسنا) قرار گرفت آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا

ملت قهرمان و مسلمان ایران

بار دیگر خرداد ماه فرا رسید! اینبار با شهادت جمعی از مسلمانان جهان در کاروان کمک های انسان دوستانه به مردم فلسطین عزیز در غزه بدست رژیم صهیونیستی در دریای مدیترانه آغازی خونین و سرنوشت ساز می باشد. اقدام رژیم نژاد پرست صهیونیستی در به کشتی حامل کمک های مردمی برای مردم در محاصره غزه نشان از آغاز یک جنگ جهانی علیه مسلمانان توسط رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در منطقه می باشد. امسال 15 خرداد با شعار مرگ بر اسرائیل می تواند  لبیکی به فریاد امام خمینی ( رض ) باشد که خواستار نابودی اسرائیل ، این غده سرطانی است. اکنون جای دارد رهبران سیاسی و دینی جهان اسلام با اعلان حکم جهاد اسلامی علیه رژیم صهیونیستی ، تمامی سفارتخانه های این رژیم را در کشورهای اسلامی بسته و در سازمان کنفرانس اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی اقدام عملی نموده و با تشکیل ارتش اسلامی برای مقابله با رژیم صهیونیستی در اسرع وقت اقدام نمایند.

شهدای امروز قهرمانان عاشورای دیگر برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و اسلام عزیز می باشند.

انجمن بین المللی ضد صهیونیستی در پایان بیانیه خود آورده است: ما از مردم ایران دعوت می کنیم با حضور در مراسم نماز جمعه این هفته ، بویژه مردم تهران در حرم مطهر حضرت امام " رضوان الله تعالی علیه " به امامت مقام معظم رهبری ، با شعار مرگ بر اسرائیل ، راه شهدای اسلام از کربلا تا ایران و از ایران تا فلسطین را پیموده و یار و یاور اسلام و مسلمین باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد