عاشقان قدس

درخواست برای تشکیل ارتش اسلامی علیه اسراییل

عاشقان قدس

درخواست برای تشکیل ارتش اسلامی علیه اسراییل

تظاهرات در آمریکا برای تعطیلی سفارت "اسراییل"

دهها نفر از شهروندان آمریکایی ضدصهیونیست با تجمع در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگنتن حمله اسراییل به ناوگان کشتی های آزادی غزه را محکوم کردند و خواستار تعطیلی سفارت این رژیم در واشنگتن شدند.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، تظاهرکنندگان با تجمع در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن و نیز دفتر کاخ سفید درحالی که پرچمهای فلسطین را در دست داشتند حلقه انسانی ایجاد کرده و فریاد می زدند: همین الان به محاصره  غزه خاتمه دهید. سفارت را ببندید. جلوی راهزنی دریایی اسراییل را بگیرید.

در برخی از پلاکارتهایی که آنها به همراه داشتند نوشته شده بود: یک جنایت دیگر از اسراییل. 

بامداد روز گذشته (دوشنبه) ناوچه های اسراییلی با پشتیبانی چندین فروند هلی کوپتر و قایق های توپدار در آبهای بین المللی به ناوگان آزادی غزه حمله کردند و 20 فعال حقوق بشر را کشته و 60 نفر دیگر را زخمی کردند.

این کاروان متشکل از 8 کشتی باری قرار بود با سه روز تاخیر صبح امروز (دوشنبه) وارد آبهای غزه شود. 

رژیم صهیونیستی پیشتر هشدار داده بود که اجازه ورود به این کاروان بین المللی کمکهای بشر دوستانه را نخواهد داد و همچنین تهدید کرد که  در صورت ورود تمامی فعالان بین المللی صلح در این کشتی ها را بازداشت خواهد کرد. این کاروان کشتی ها که به کاروان آزادی غزه نام گرفته است پس از جمع آوری کمک های سازمانهای حقوق بشر ترکیه و سایر سازمانهای بین المللی راهی غزه شد. کاروان آزادی غزه شامل 8 کشتی از جمله سه کشتی ترکیه، دوکشتی از انگلیس، و کشتی هایی از کشورهای یونان، ایرلند، الجزایر و کویت است. بیش از 750 فعال بین المللی در حوزه حقوق بشر، صلح طلب، ضد جنگ، اعضای پارلمان اتحادیه اروپا، روزنامه نگار و پزشک در این کشتی ها حضور داشتند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد