عاشقان قدس

درخواست برای تشکیل ارتش اسلامی علیه اسراییل

عاشقان قدس

درخواست برای تشکیل ارتش اسلامی علیه اسراییل

سرنوشت صدام منتظر سران عرب خواهد بود

نشریه چاپ بیت المقدس المنار با انتقاد شدید از سران عرب در خصوص حرکت در مسیر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به نقل از منابع آگاه خود در واشنگتن فاش کرد که کاخ سفید برای اجبار سران عرب به نزدیکی بااسراییل آنها را تهدید به سرنوشت صدام می کند.

 این نشریه فلسطینی نوشت: باراک اوباما رییس جمهور کنونی آمریکا در نوع برخوردش با سران عرب و اسراییل  به دیدگاههای بوش بسیار نزدیک شده است به گونه یی که وقتی به اعراب می رسد با ادبیات تهدید و اهانت برخورد می کند.

المنار نوشت: دولت اوباما این اواخر موفق شده است با تهدیدهای مختلف در قلب سران عرب ایجاد رعب و وحشت کند و از آنها بخواهد با امتیازی کم روابط خود را با اسراییل عادی نمایند.

این روزنامه به نقل از منابع آمریکایی فاش کرد: اوباما  اخیرا به سران عربی در نشست های خصوصی و چند جانبه تذکر داده است آنها نباید اجازه دهند سرنوشتی که صدام رییس رژیم بعث عراق و یاسر عرفات رییس تشکیلات خودگردان فلسطین گذشت برای انان نیز رقم بخورد.

برپایه این گزارش یکی از مهمترین دلایلی که باعث شد ابومازن رییس کنونی تشکیلات خودگردان فلسطین درخواست بررسی گزارش گلدستون را در شورای حقوق بشر سازمان ملل پس گیرد فشار توامان آمریکا و اسراییل به وی و سران مجموعه کشورهای عربی بود.

مسئولان تشکیلات خودگردان فلسطین نیز قبلا گفته بودند که تصمیم آنان با هماهنگی کشورهای عربی بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد