عاشقان قدس

درخواست برای تشکیل ارتش اسلامی علیه اسراییل

عاشقان قدس

درخواست برای تشکیل ارتش اسلامی علیه اسراییل

شیخ یوسف قرضاوی رییس اتحادیه علمای مسلمان از ملتهای عربی و اسلامی خواست رهبران خود را برای اقدام عملی جهت دفاع از مسجدالاقصی تحت فشار قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) پایگاه خبری اسلام اون لاین (ارگان وابسته به اتحادیه علمای مسلمان) با اعلام این مطلب نوشت: قرضاوی در خطبه های نماز جمعه دیروز در قطر از همه ملتهای عربی و اسلامی خواست رهبران خود را وادار کنند که اقدامات عملی برای ازادی مسجدالاقصی و نجات این مکان مقدس اسلامی از دست صهیونیستها اتخاذ کنند.

وی تصریح کرد: کوتاهی سران عربی و اسلامی در خصوص مسجدالاقصی و سپردن آن به دست گروههای جنایتکار یهودی جایز نیست و این درست نیست که آنها همه نوع بی احترامی به مسجدالاقصی روا دارند آنگاه مسلمانان اقدامی نکنند.

قرضاوی که ریاست هیات امنای موسسه بین المللی قدس وابسته به سازمان کنفرانس اسلامی را نیز برعهده دارد بر ضرورت مسئولیت پذیری همه سران عرب و اسلامی نسبت به محوری ترین قضیه فلسطین تاکید کرد.

وی گفت: امت عربی و اسلامی هم حق ندارد در باره سکوت سران خود ساکت بنشینند و همچنین اجازه ندارند در برابر حتی یک وجب خاک متعلق به اسلام چشم پوشی کنند و آن را به یک کافر اشغالگر واگذار نمایند.

رییس اتحادیه علمای مسلمان تاکید کرد که این تنها وظیفه مسلمانان اهل قدس نیست که از این مکان مقدس اسلامی حمایت کنند بلکه وظیفه تمامی کشورهای عربی و اسلامی از ملت گرفته تا سران آن است.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد