عاشقان قدس

درخواست برای تشکیل ارتش اسلامی علیه اسراییل

عاشقان قدس

درخواست برای تشکیل ارتش اسلامی علیه اسراییل

شگرد جدید اسراییل برای عبور از گزارش گلدستون

تلاش اسرائیلی ها بر ضد گزارش گلدستون هنوز پایان نیافته و قرار است با همکاری امریکا از راهیابی گزارش به صحن شورای امنیت جلوگیری شود .

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از پایگاه خبری "عرب 48" سران صهیونیست در پی آن هستند تا با اعمال فشار بر آمریکا مقامات این کشور را مجاب کنند در یک اقدام نمادین به اسرائیل پیشنهاد دهند کمیته ای مستقل را برای تحقیق درباره حمله به غزه تشکیل دهند.

برپایه این گزارش اسراییل می کوشد با این ترفند که در واقع نقض دروغین نتایج به دست آمده در گزارش گلدستون محسوب می شود، در برابر گرایش های ضد اسرائیلی در سازمان ملل مقابله کنند.

روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحرونوت" نوشته است: نتانیاهو با طرح تشکیل کمیته اسرائیلی مستقل برای تحقیق (نمایشی و دروغین) درباره جنگ بر ضد غزه موافق است ولی با تایید برخی از وزیرانش از جمله "دان مریدور" وزیر اطلاعات ،آنرا بعنوان آخرین برگ برنده خود بکار خواهد گرفت .

هفته پیش نخست وزیران انگلیس و فرانسه به نتانیاهو پیشنهاد دادند درباره اتهامات ارتکاب جنایت در غزه تحقیقی مستقل را طرح ریزی کرده و (برای فرار از فشارها و بهبودبخشی به اوضاع افکار عمومی) مشکل اوضاع انسانی و ساخت و ساز خرابه های غزه را حل کند.

صهیونیستها که از رای کشورهایی چون روسیه و چین به نفع گزارش گلدستون شوکه شده بودند، در جلسه ای فوری به بررسی راهکارهای مقابله با پیامدهای تصویب این گزارش در ژنو پرداختند که در این جلسه نتانیاهو با گفتن این که از حق دفاع از خود دست نمی کشیم گفت: «از هم اکنون برای "حذف مشروعیت از اقدام اسراییل " اقدام خواهیم کرد. وی افزود :تلاشهای مستمر ما ادامه خواهد یافت و نباید در برابر این حملات تبلیغاتی سکوت کنیم زیرا برخی از جوامع شاید چنین ادعایی را باور کنند و از این رو ما بایستی هسته محکمی از کشورهای هم اندیش با اسرائیل در این ارزشها شکل دهیم تا باورهای بر حق اسرائیل را اثبات کنیم » !!

 اولین گام صهیونیستها در برابرگزارش گلدستون جلوگیری از تصویب گزارش در شورای امنیت با استفاده از حق وتوی امریکا می باشد. ولی نگرانی صهیونیستها از این است که دادستان کل دادگاه بین المللی لاهه پرونده جدیدی تحت عنوان تحقیق مستقل بر ضد صهیونیستها بگشاید هرچند که رژیم صهیونیستی عضو آن نیست.

تمام/پ/26

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد